KOZMETİK ALIŞVERİŞİ 2015/2016 SONBAHAR/KIŞ

O çok sevdiğimiz kozmetik marketlerine kendinizi attığınızda içinden saatlerce çıkasınız gelmiyor biliyorum...
Bende kış dönemi için yaptığım bir kaç kozmetik alışverişinden memnun kaldığım ürünleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
Umarım kendinize göre bir şeyler bulursunuz...İyi keyifler.
Her iki palettende çok memnunum ama NUDE paletin bendeki yeri bambaşka.Çünkü tenim buğday tonu ve makyajda en natural duran renkler nude tonları oluyor.
Ama bir yandanda BALM JOVİ'nin yeri bambaşka çünkü clutch çanta kullandığım zamanlarda sadece onu çantama atıyorum.İçinde allıktan tutun ruja,rujdan aydınlatıcı pudraya ve hatta 12 ayrı fara kadar herşey var.Gerekli olan başka malzeme ise sadece fırça ve ruj..
 Hayatı kolaylaştırıyor.

-The Balm Rockstar Palette (Balm Jovi) 79.00 tl
-The Balm Nude 'tude 79.00 tl
Başka yeni bir NUDE DUDE adında nude serisi daha çıkmış.Bu daha çok şeftali pembe tonlarında...

Hangisini istersen...

Bu dönem fazlaca nude serisini kullandım.The Balm ile yetinmeyip başka markalardanda bir NUDE serisi buldum.Pastel'in şapşahane her tene uygun nude rujları var.Mutlaka kullanmanızı öneririm.Üstelik çokta uygun fiyatlı...
Bir de benim kış akşamlarının vazgeçilmezi olan bu bordo ruja aşığım desem yeridir...Wet and Wild ilk geldiği zamanlar göze kalitesiz gelsede denedikten sonra yanıldığımı anladım.Özellikle Bronze allığı ve bu ruju mutlaka deneyin...

Pastel Nude Ruj 12.90 tl
Wet and Wild 14.90 tl

Pastel'in 07 numaralı ojesi ile Wet and Wild'ın bordo ruju tam olarak matchleşiyor.
Birde size ikinci şişesini kullandığım L'oreal Infallible fondötenini öneririm.Dokusu o kadar ince ve kalıcı ki diğer kalıp gibi yapan fondötenlerin aksine sizin bütün gün cildinizi ferah hissetmenizi sağlıyor.

L'oreal Infallible Fondöten 64.90 tl

Deborah'ın 52 numara terracota allığına bayılıyorum.Hem bronz hem şeftali hemde pembe tonlarına sahip olan bu allık yanaklarınıza hafifte bir ışıltı veriyor.Allığın alt kısmında bir de küçük fırça mevcut.

Deborah Allık 55 tl


Herhalde bu zamana kadar kullandığım en ilginç efekt veren(kontür paleti dışında) malzeme bu.
Hiç fondöten kullanmaya gerek kalmadan yüzünüze sadece bir fırça ile alın ortasına buruna dudak çevresine ve çeneye sürdüğünüz zaman ışıl ışıl bir görünüme sahip oluyorsunuz.

The Balm Mary-Lou Manizer 60 tl

Eklips'in Natural fırça serisini mutlaka kullanmanızı öneririm.Çünkü fiyatına göre kaliteli bir ürün.

Eklips Natural Fondöten Fırçası 9 tl
Eklips Natural Far Fırçası 7 tl
Flormar Allık fırçası 22.90 tl

Yorumlar

Popüler Yayınlar