MÜKEMMEL BİR SİTE KEŞFETTİM ''ARTIK KUMSALLARDA PİŞTİ OLMAYACAĞIZ''

Bugünki yayınımda yakın zamanda keşfettiğim yakın zaman dediğimse dün keşfettiğim bir internet sitesinden bahsetmek istiyorm. Aslında reklam gibi olacak ama bahsetmezsen çok içimde kalırdı çünkü harika enfes mayolar ve bikiniler var.
Malum yaz geldi. Şimdi plajlara gittiğimizde bütün H&M ve Penti'nin mayolarını ve bikinilerini görüp üstüne bir de pişti olucaz.  Haliylen kızlarında en sevmediği şeylerden biri olan pişti olmak o günümüzü ya da ortamı gericek. Gerçi beni pek gelmesede yinede basit duruyor yani olmamak daha iyi bence.
 Hal böyle ki ben de internette gezinirken bir internet sayfası ile karşılaştım linkini altta paylaşacağım ve birbirinden güzel birbirinden değişik mayolar bikiniler var muhtemelen yani tahminimce Ali Express'ten getirtiyorlar. Çünkü Ali Express'in sitesinden anlayabilirsiniz ki çekimleri ve modelleri benzeşiyor. Ama sanıyorum ki bu siteye sahip olan kişi bütün bikini mayo modellerini toptan bir şekilde almış  hepsini güzel güzel fotoğraflarını çekmiş ve paylaşmış ve inanıyorum ki kalitesi çok başarılı yakından da çekim yapılmış üstede denenmiş. Bütün dikişlerinden tutun kumaş kalitesine kadar her şeyi çok ayrıntılı bir şekilde fotoğraftan görebiliyorsunuz. Yanında açıklamalar yapılmış ama fotoğraflar gerçekten çok güven verici olmuş.
 Çin malı diyip Ali Express'ten alacağımıza bu siteden almamız çok daha mantıklı. Evet belki site sahibide Ali Ekspres'ten getirdi ama kargolama açısından daha güvenli olduğunu düşünüyorum. Çünkü nadirende olsa Ali Express dolandırmalar yapılıyor verdiğiniz siparişler üç ay sonra ya da hiçbir zaman gelmiyor. Bu açıdan bu siteyi daha güvenilir buldum. Ayrıca sitede sadece bikini ve mayo yok pareolar,yuvarlak plaj havluları 'ki bu aralar çok revaçta' plaj ürünleri haricinde günlük kıyafetler,bluzlar,aksesuarlar,elbiseler her şey var yani mutlaka bakmanızı öneririm. 1515 adet bikini ve mayo var yani olağan üstü bir sotoğa sahip. Bu sitede en çok sevdiğim şeyse çok fazla rahat bikininin olması şahsen yazları sütyen giymiyorum onun yerine genellikle bikini giyiyorum. Benim gibi olanlar varsa muutlaka bakmalı.  Böyle her şeyi çok minnoş hepsini alasım geliyor. Ayrıca ilk alışverişede %60 indiriiiiimmm.

SİTENİN LİNKİ

Yorumlar

Popüler Yayınlar