KARAYİP KORSANLARI SALAZAR'IN İNTİKAMI BEYAZ PERDEDE



Karayip Korsanları efsanevi bir dönüş ile beyaz perdede.

Klasik bir günün spor sonrasında sinemaya gidelim dedik ve bir baktık ki Karayip Korsanları vizyona girmiş. İlk iki filmini defalarca izlemiştim fakat ardından gelen iki filmi izlememiştim hal böyle olunca pekte girmek istemedim.Bari önceden izliyim de öyle gelelim demiştim ama arkadaşımın ısrarına yenik düşüp girdik.
Popcornumuzu alıp yerlerimizi aldık ve bana pekte heyecan vermeyen bir şekilde filmin başlamasını bekledim...

Film o kadar güzel bir giriş yaptı ki en son nerede kalmıştı ne olmuştu bilmeyenler ve unutanlar için çok hatırlatıcı ve özetleyici olmuş.

Johnny Depp'i eski karısı Ambder Heard'ı dövüp mahkemelik olduğundan ötürü kınasam da oyunculuğuna diyecek bir lafım bu filmler sayesinde kalmıyor.

Filmin kısaca konusu şöyle ki:
Genç yaşta korsan olmanın büyüsüne kapılan Jack Sparrow yıllar önce kötü korsan Salazar ile bir gün okyanusta karşılaşır ve önlerine yalnızca Jack'in bildiği Şeytan Üçgeni'ne hamle yaparak Salazar'ın Lanetli Üçgeni'ne girmesine yol açar.Salazar ve mürettebatı lanetlenir ve yıllar boyunca Jack'e karşı olan kin iyice büyür ve onu bir an önce bulup öldürmek ister ve aynı zamanda imkansız gibi görünen Poseidon adasında bulunan Poseidon'un asasını bulup lanetide bozmak ister.Aynı zamanda  Will Turner'ın oğlu olan Henry babasının lanetini bozmak için Jack' ile bu asanın peşindedir. Asayı bulmak imkansız gibi görünse de güzel ve zeki gökbilimci Carina Smyth bu zorlu yolculukta Henry ve Jack'e yardım eder.
Bu heyecanlı serüvende bir sürü sır ortaya çıkar ve nefes kesen heyecanlı olaylar olur...

Size tavsiyem film beyaz perdeden inmeden önce 3D imkanıyla izleyin.Çok daha heyecan verici oluyor...



Yorumlar

Popüler Yayınlar