Hayallerim,Gerçeklerim,Gerçek Olan Hayallerim ve Kısa Bir Ben...

     Uzamandır aklımda olan isteğimi sonunda finallerin bitiminin verdiği rahatlıkla gerçekleştiriyorumm.
Moda ve tekstil tasarımı....
Evet ! Tamda olmak okumak istediğim bölüm.Parlak hayallerini kurduğum çok çok başarılı olabileceğime inandığım gerçek hayalim.





Yıl 2002 idi hatırlıyorum tamda o zamanlardan istiyordum bu bölümü,okuyup tasarımcı olmayı.Geriye dönüp baktığımda hayatımda hep yanlış yönlendirmelerden dolayı doğru yolu bir türlü bulamayan koybolan ben.
Benim doğru yolum hep buydu ama hiç bir zaman farkında değildim yeteneğimin,ilgimin..sadece hep çizerdim ,okurdum hep bir sürü moda dergileri alıp saatlerce karıştırırdım,defterler tutup kıyafetler çizer,dergiden beğendiğim kombinleri kesip deftere yapıştırır ardından aynısını çizmeye çalışırdım,barbie bebeklerime -malzemesi hiç farketmez- ne olursa olsun kağıttan ottan çöpten kumaştan kıyafetler dikmeye çalışırdım...




   Yıllaaar geçti ortaokullar bitti liseye başlandı fen-matematik bölümü seçildi ÖSS hazırlıkları başlandı ve tam bitiyor derken hayatımın iki mucizevi insanıyla karşılaştım;hayatımın bütün çizgisini dönüm noktasını oluşturan insanlarla..Ne mi oldu ? Ben LYS ye 2 ay kala bıraktım bütün çalışmaları ve ardından iki aylık çok yoğun tempolu çizim kurslarına başladım yetenek sınavlarını aşarak üniversite hayatına istediğim bölümü okuyarak atılacağıma inandım...İnandım ve başardım.Hayatta eğer farkında olmadanda yolunda gitmeyen birşeyler varsa tanrı elbet sizi bammbaşka yerlere taşıyabilecek insanları karşınıza çıkarıyor ve bende bu insanların en başında gelen Tuğba Özkiremit'e,çizim hocam olan Fatih Gerçek'e ve bu blogu açmama ceserat ettiren biricik Biriz Öztüzemen'e teşekkürlerimi ve çok çok çok öpüceklerimi gönderiyorum...:)


İşte hayatımın bir kısmının kısa bir özetiydi bu... Kısacası buradayım ve burda olmaktan çok çok çok mutluyum... :)

Yorumlar

  1. Hayallerine ulaşmak adına sana güvenim sonsuz çünkü mesleğini seviyorsun, bakış açın mükemmel ve azimlisin:) herşey görünce olsun. Biriz Öztüzemen

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar