YENİ ÜRÜN DENEYİMİ:MAC,VICTORIA'S SECRET,DIOR

Yine gereksiz bir alışverişin sonunda evdeyim ve aldıklarımla aşk yaşıyorum. Hemen blogumu açıp bu aldıklarımı paylaşma gereksinimi duydum.Çünkü hepsi birbirinden şahane güzel ürünler. Bundan sonra ki yayınlarımda da aldığım ürünlere iyi ya da kötü yorum yapmak istiyorum. Özellikle indirim günlerinde ki bunlar bayram öncesi Gratis,Eve,Rossman büyük indirimlerinde ''eminim ki sizde kendinizi kaybedip bir sürü gereksiz şey alıyorsunuz''. İşte almadan önce bir kaç önerim umarım işinize yarar da öyle alırsınız. Yoksa kimi ürünler raflarda hiç kullanılmadan eskiyor.
 Ama geleliiim bu üç bebeğe. Üçü de çok merak ettiğim ürünlerdi. Victoria's Secret vücut losyonunu Roma'dayken keşfetmiştim lakin kadın bana 90 euro diyince bi kal geldi ve dedim ki canım ülkem. Burda fiyatlarının 90-100 lira arasında olduğunu biliyordum ve biraz bekledim Türkiye'den 4'te biri fiyatına aldım.Kokusuda tam olarak tatlı nane şekeri kokuyor. Öyle güzel ki burnunuzu tatlı nane şekeri kokusundan alamıyorsunuz ve kokluyorum kokluyorum içinde değişik bilemediğim bir koku daha  var meğersem içeriğinde bir tür pasta kreması olan ganaş varmış. Dokusuda oldukça ince ve ferahlatıcı. Şöyle dilinizle bi tatma ihtiyacı hissedebilirsiniz.
  
Geleliim en en sevdiğim maskaraya. "Mac in Extreme Dimension"Bu zamana kadar hep her maskaramın sonunda ya farklı markadan ya da aynı marka içinde farklı bir maskara denedim. Hatta kendime göre bi maskara bulamayıp gidip ipek kirpik taktırdım ve her ay bakıma giderek tam iki yıl kullandım. İnanılmaz doğal bir görünümleri vardı maskaraya elimi dahi sürmek istemedim. Ya sürmesini beceremiyordum ki imkansız ya da kirpiklerim kısa ve uygun maskarayı bulamıyordum. Lakin en sonunda bir gün Mac'e kaş maskarası alma amacıyla girip kirpik maskarası da alarak çıktım. Makyak uzmanı olan Serel Hanım bir önerdi bir önerdi ve sonunda orada denememe ikna etti. Tam da Budapeşte'den döndüğüm zamanlardı yani artık bütün kirpiklerim çıkmış dökülmüş ve her gece badem yağı süedüğüm zamanlardı. Artık eskisi gibi olmayan o azıcık kirpiklerime bi mucize gibi etki yarattı. Lakin tek sevmediğim yanı makyajımı çıkarırken her tarafa yayılması ve gözümü yakması. Gözümün beyazı resmen simsiyah oluyor. Pigmenti çok yüksek olduğundandır diye tahmin ediyorum. Dikkatli bir şekilde normal maskarayla 2 dakikada yıkıyorsanız bununla baya uğraşmanız gerekiyor. Ama o fırçasıyla verdiği efekte değer. 
Mac Extreme Dimention Mascara Fiyat: 89 tl
                
Dior Pure Poison Fiyat: 680 tl
Victoria's Secret Body Lotion Fiyat: 89 tl

Bu miss kokulu parfümü ilk defa Belçika'da çok sevdiğim bir arkadaşımın yanındayken keşfetmiştim onunda parfümlere karşı bir hastalığı vardı ve ilk kokladığımda parfüme resmen aşık olmuştum ilk işim o parfümü almak ve yanından ayrılmamaktı.
İlkokuldan beri biliyordum ki(İlk hocamın parfümüydü.Kadın hala aklımda parfümüyledir.) poisonlar etkileyici,akılda kalıcı ve ben geldim dedirten parfümlerdendi. 
Poison serisinin belki de en masum en zarif ve en gizemli parfüm olabilir. Çiçeksin hatalarıyla temiz yasemin ve bergamut kokusuylaa oryantal ve sofistike.Araştırdığım ve bildiğim kadarıyla üst noktalarında portakal mandalina bergamut, orta notalarında portakal çiçeği gardenya ve alt noktalarında sandal ağacı sedir ağacı ve amber var.Normalde oryantal baharatlı kokuları severim lakin yasemin ve hafif tatlımsı kokulara da bayılırım parfümü kokladığımda sanki hepsi bir şişenin içindeymiş gibi hissediyorum. Parfüm o kadar güzel tamamlamış ki kış için almıştım fakat yazında kullanabildim. Burnuma çok ağır gelmedi. Bir zamandan sonra alışkanlık yaptı başka parfüm kullanamaz oldum etkisi ise oldukça uzun tabi bu kalıcılık konusu tenden tene değişen bir faktör. Her parfümün içeriğinde farklı farklı yağ oranları ve pH değerleri vardır ve bunlar farklı tenlerde parfümün kalıcılığını değiştirebilir.Buda sizin şansımıza kalmış bir durumdur parfümü çok sevebilirsiniz ama bir başka insan da bütün gün sizde de 1-2 saat duruyorsa o parfümü almanın bir anlamı çokta yoktur. Hele ki gerçekten kaliteli ve pahalı bir parfüm alıyorsanız mutlaka ilk başta parfümü teninize deneyin bir gün bekleyin hiç yıkamayın. Bakalım bir test edin ona göre parfümü alın. Kendi kendinize test edin parfümeride bu koku tam size göre siz sarışınsınız siz esmesiniz ya da bunun gibi söylemler söylendiği zaman direk buna inanıp da o kadar paraları bir anda saçmayın. Çünkü yazık oluyor. Bunun ilk defa Este Lauder'ın Muse parfümünde deneyimlemiştim. Koku muhteşemdi lakin denemedim,direk almıştım tabii ki gün sonrada pişman oldum parfümü çok sıkma gereksiniminde bulundum.Böylelikle koca parfüm çok kısa bir sürede bitti ama şuan bu aldığım parfümün sadece bir kaç fısı iki günüme falan yetiyor ve eminim ki uzun bir süre Pure Posion'dan vazgeçmeyeceğim :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar