BAHAR GELDİ ''SEPHORA KAÇAMAĞI''

Malum bahar aylarına girdik.İçimizde çiçekler açtı,alaçatı sokakları doldu taştı.Sıcaklık arttıkça bazı kış alışkanlıklarımız yük gelmeye başladı.Daha fresh tonlarda makyajların,parfümlerin kullanılma dönemine yavaştan girdik.
Bende bunu fırsat bilip bir Sephora kaçamağı yaptım ve denemek istediğim iki ürünü aldım.
İlk parfümden bahsetmek istiyorum.Çünkü en sıkıntılı problemim parfüm seçimi oluyor.Tenimde en ağır Tom Ford bile kalmıyor hemen uçup gidiyor.Bunun ilk başlarda "Sıktım burnum alıştı o yüzden koku gelmiyor gibi hissediyorum" diyordum ama yalan.
Baya test ettim her ayrı kullandığım parfümü arkadaşlarıma yarım saat sonra koklattığımda hiç bir tonun kalmadığını duymak her seferinde üzmüştü.
Ama uslanmaz akıl almaz gönlüm yine gitti en tatlı çiçek tonundaki parfümü aldı.
Gözümü kapatıp havaya sıkıp kokladığımda böyle çözemediğim bana kokladıkça gizemini arttıran bir hissi var.Böyle kokladıkça koklayasın gelir ya,aynen öyle işte.Biraz egzotik,biraz tatlı ve fazla çiçek içeriğinin kombinasyonu sizi başka yerlere götürmeye yetiyor da artıyor.
Tam bahar ve yaz mevsimlerinde kullanmalık.,Ne kadar sıkarsanız sıkın sizi Armani Si ya da Este Lauder La vie Est Belle gibi bayan bir kokusu yok.Aksine daha çok koklayasınız geliyor.

Bazen biz kızlar kendimizi iyi hissetmeyiz.
Hemen hemen her gün belirli olan makyaj yaparız ve bazende cildimizin yorulduğunu hissederiz. Özellikle de uzun zaman fondöten kullanmayıp 2-3 gün fondöten kullandıktan sonra cildimiz bize olduğundan daha yorgun ve kusurlu görünür.Genelde bu algı gözünüz fondötenin verdiği pürüzsüzlüğe alıştığı için olur ama bazende özel günlerde fondöten,pudra,aydınlatıcı ve çok çok ayrıntılı şeyler kullandığımız da ertesi günü bile fark edebiliyor.
Bende buna çare size deneyipte çok memnun kaldığım Sephora'nın Perfecting and Brightening Pearl mask'ını öneriyorum.İnanılmaz derecede ciltte etkisini hemen gösteriyor ve bütün makyaj sonrası yorgunluğu cildinizden çekip alıyor.Sadece biraz vakit ayırmanız gerekiyor.Çünkü sadece maskeyi cildinize yerleştirdikten sonra 30 dk beklemeniz gerekiyor ve sadece bu 30 dk ile kalmıyor.Maske poşetinin içerisinde bi miktar sıvı var 30 dk sonrasında o suyu cildinize yedirmeniz ve kuruyana kadar beklemeniz gerekiyor.
Kurumaya başladıkça cildinizde yoğun bir gerginlik ve parlaklık hissediyorsunuz.
Üzerinde de perfecting and brightening dediği gibi mükemmel ve aydınlık dinlenmiş bir cildiniz oluyor.
Mutlaka deneyin derim !

Yorumlar

Popüler Yayınlar